Güzel bir havada, evin en rahat koltuğuna oturup eline buharı üstünde bir bardak çay alıp okunan kitabın keyfi çok az şeyde vardır. Hele bir de kendimizi kaptırdığımız bir hikaye okuyorsak.
O hikayeleri okurken aklımızdan geçen zihnimizde canlandırdığımız dünyada kayboluruz. Bu kayboluşta kendimizi bulur, kendime geliriz aslında. Bunlar çok güzel evet ama biz bu kez hikaye okumaya değil hikaye yazmaya karar verdik. Nasıl mı ?
▼▼▼▼
Bütün öğrenci ve öğretmenlerimizin katılımı ile ortak ürün etkinliğimizin toplantısını gerçekleştirdik.
"3 Şehir Bir Hikaye" etkinliğimiz için 6 gruba ayrıldık.
"6 Parçalı Hikaye Tekniği" ile gruplardaki kişileri ve görev dağılımını şu şekilde belirledik:
1►Yılmaz KESGİN ve Ekibi(Asil İHL / Hayrettin Şair İHL / Zeliha Oya İHL / Ayşe Seha İHL / Berra İHL) :Hikayeye giriş yaparak kahramanımızı belirleyecekler.
2►Münise ÇALIŞ ve Ekibi ( Abdullah TS/ Ceylin BR / Miray Nur OK/ Kübra GD / Hatice Azra İHL) : Kahramanımızın hayalleri ve hedefleri bölümü yazacaklar.
3►Mehmet Emin SELÇUK ve Ekibi ( Mehmet Sami MİPO/ İkra MİPO / Demet MİPO / Azra MİPO / Ahmet Orhan İHL) :Kahramanımızın hedef ve hayallerine ulaşmak için önüne çıkacak engeller bölümünü yazacaklar.
4► Hülya ULUSOY ve Ekibi ( Kevser.hzafer / Rabia.hzafer / Mehmet.hzafer Eylül.hzafer v/ Belinay İHL) : Kahramanımıza karşılaştığı engelleri aşabilmesi için yardımcı karakterleri hikayeye ekleyecekler.
5► Tülay BULUT ve Ekibi ( Saluz Zafer TB / Duygu Zafer TB / Gökçen Zafer TB / Ebrar Zafer TB / Büşra İHL) : Kahramanımızın karşılaştığı sorunları yardımcı karakterler yardımıyla çözmek için yapılacak eylemleri yazacaklar.
6► Hanife Nur ŞİMŞEK ve Ekibi ( Recep Eren EKOL / Zerşin EKOL / Ceylin Sima EKOL / Ece EKOL / Zeliha Oya İHL / Elif Su İHL) : Hikayemizin sonuç kısmını yazarak hikayemizi tamamlayacaklar.
32 öğrencimiz, sırası ile hikayenin yazım aşamasına katılacak.
Görsel sanatlara yeteneği olan öğrencilerimiz yazdıkları hikayenin belli bölümlerini resmetmeye çalışacak.
Yazma çalışmalarımızı tamamlanınca "Storyjumper" Web 2.0 aracı ile ortak bir çalışma sayfasında birleştireceğiz.
Ve son olarak öğrencilerimizin sesi ile hikayeye can verip bir de sesli kitap olarak hazırlayıp çalışmalarımızı tamamlayacağız.